Kariera

Aktualnie poszukujemy specjalistów ds. obsługi klienta w naszym sklepie stacjonarnym we Wrocławiu.

Osoby zatrudnione na tym stanowisku będą odpowiedzialne za profesjonalną i przyjazną obsługę Klientów oraz ekspozycję towarów zgodną ze standardami firmy.

 

Miejsce pracy: Wrocław

 

Opis stanowiska:

  • aktywna sprzedaż i obsługa Klienta,
  • dbanie o estetykę i wygląd salonu zgodnie ze standardami firmy,
  • dbanie o wysoką jakość ekspozycji biżuterii i zegarków,
  • obsługa kasy fiskalnej, aktywna obsługa procesu reklamacji.

 

Wymagania:

  • minimum roczne doświadczenie w sprzedaży/obsłudze Klienta lub predyspozycje do pracy z Klientem,
  • pełna dyspozycyjność,
  • wysokie zdolności komunikacyjne,
  • entuzjazm i inicjatywa w podejmowaniu działań,
  •  wysoka kultura osobista,
  • komunikatywna znajomość języka angielskiego bądź niemieckiego,
  • znajomość branży jubilerskiej będzie dodatkowym atutem.

 

Oferujemy: 

  • atrakcyjne warunki finansowe - motywacyjny system wynagrodzeń
  • stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę,
  • szkolenia produktowe,
  • możliwość rozwoju zawodowego w rozwijającej się firmie,
  • współpracę z profesjonalistami z branży.

Osoby zainteresowane współpracą prosimy o wysłanie CV wraz z klauzulą informacyjną na adres kontakt@zeccoro.pl

 

 

 

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper Premium